قلوب صافيه تناديلك
اهلا بكم فى منتدى حياتى اتمنى لكم قضاء وقت سعيد معانا اسره قلوب صافيه تناديلك
قلوب صافيه تناديلك
اهلا بكم فى منتدى حياتى اتمنى لكم قضاء وقت سعيد معانا اسره قلوب صافيه تناديلك
قلوب صافيه تناديلك
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

قلوب صافيه تناديلك

شباب يتمنى التغير

الرئيسيةالتسجيلأحدث الصوردخولالبوابة
<
اهلا وسهلا بكم فى منتديات حياتى اتمنى لكم قضاء وقت سعيد معنا

حواااار رومااانسى اوى بين اتنين مخطوبين

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin
Admin

الجنس الجنس : ذكر عدد المساهمات : 187
تاريخ الميلاد : 10/08/1991
العمر العمر : 32
الابراج الابراج : الاسد السٌّمعَة : 0

حواااار رومااانسى اوى بين اتنين مخطوبين  Empty
مُساهمةموضوع: حواااار رومااانسى اوى بين اتنين مخطوبين    حواااار رومااانسى اوى بين اتنين مخطوبين  Icon_minitimeالجمعة ديسمبر 24, 2010 6:06 am

حواااار رومااانسى اوى بين اتنين مخطوبين  Lsg0ab652ylu

الخطيب : بحبك ( يا بااااااي )

الخطيبة : وانا كمان ( داهيه تاخدك )

الخطيب : من اخر مره وانا بافكر فيكي ( يارب تغوري من وشي )الخطيبة : يا حبيبي وانا كمان ما بطلتش تفكير فيك ( الهي اصبح الصبح الاقيك متنيل بعيد عني )

الخطيب : امال فين حماتي مش شايفها يعني ( الحربايه الكبيره )

الخطيبة : موجوده اندهها لك ( علشان تسم بدنك )

الخطيب : اه طبعا يا حبيبتي وانا اقدر استغني ( يارب تتكعبل في السجاده وهي جايه )الخطيبة : ماما تعالي كلمي ( علي الله تقولك حاجه ترفع لك الضغط )

الخطيب : اهلا يا حماتي ازيك ( الهي ما تكوني بخير )

الحماة : اهلا يا خطيب بنتي ( بلا نيله )

الخطيب : عندي ليكو خبر حلو انا لقيت شقه ( الهي ما توعوا انتي وبنتك تشوفوها )

الحماة : الف مبروك يا حبيبي ( ياما جاب الغراب لامه )

الخطيب : حنروح نشوفها بكره ايه رايك يا حبيبتي ( علي الله تتكعوري عالسلم وانتي طالعه )

الخطيبة : وماله طبعا لازم نشوفها ( اكيد قد الحق وفي منطقه معفنه )

الخطيب : علي فكره يا حماتي ( جتك حمه )

الحماة : ايه يا خطيب بنتي ( خطيب الشوم والندامه )

الخطيب : انا كنت عاوز اقابل عمي علشان كتب الكتاب ( عمي قال عمي قال ده انتي اللي عمي )

الحماة : وماله يابني بس مش لسه بدري ( جتك نيله مستعجل علي ايه )

الخطيب : ما هو خلاص يا حماتي احنا قربنا ( يا ريت ترفض علشان افركش ام الجوازه دي )

الحماة : طيب يابني لما يجي عمك حاقوله ( جتك نيله علشان نستريح من زيارتك الغلسه )

الخطيب : طيب يا حماتي انا حامشي دلوقتي ( افففففف انا اتخنقت من الوليه دي )

الحماة : ماهو لسه بدري ( في ستين داهيه )

الخطيب : باي يا حبيبتي ( حبك برص )

الخطيبة : مع السلامه يا حبيبي ( البلد اللي تودي )

الخطيب : كلميني في التليفون ( يا رب يقطعوا الحراره )

الخطيبة : اكيد يا حبيبي ( غور بقي )

https://haety.yoo7.com
سحر العيون
عضو مميز
عضو مميز
سحر العيون

الجنس الجنس : انثى عدد المساهمات : 335
تاريخ الميلاد : 16/09/1991
العمر العمر : 32
الابراج الابراج : العذراء السٌّمعَة : 50

حواااار رومااانسى اوى بين اتنين مخطوبين  Empty
مُساهمةموضوع: رد: حواااار رومااانسى اوى بين اتنين مخطوبين    حواااار رومااانسى اوى بين اتنين مخطوبين  Icon_minitimeالأحد يناير 02, 2011 1:12 am

هههههههههههه جميله تسلم ايدك

حواااار رومااانسى اوى بين اتنين مخطوبين
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
قلوب صافيه تناديلك  :: المنتديات الترفيهيه :: اضحك من قلبك-
انتقل الى:  
البوابه
المواضيع الأخيرة
» اكتب رسالتى لك حبيبى
حواااار رومااانسى اوى بين اتنين مخطوبين  Icon_minitimeالأحد سبتمبر 04, 2011 9:11 am من طرف Admin

» أغتنم فرصتك الذهبية و احترف تجارة الفوركس مجانا !
حواااار رومااانسى اوى بين اتنين مخطوبين  Icon_minitimeالأربعاء يوليو 20, 2011 2:52 pm من طرف رانيا المصرى

» يانعسان قوم
حواااار رومااانسى اوى بين اتنين مخطوبين  Icon_minitimeالسبت يوليو 16, 2011 12:16 am من طرف زائر

» ما نوع حبك؟
حواااار رومااانسى اوى بين اتنين مخطوبين  Icon_minitimeالجمعة يوليو 15, 2011 10:48 pm من طرف زائر

» اجمل 30 جملة قالوها عن الحب
حواااار رومااانسى اوى بين اتنين مخطوبين  Icon_minitimeالأربعاء يوليو 13, 2011 2:18 pm من طرف زائر

» همسات رومانسيه
حواااار رومااانسى اوى بين اتنين مخطوبين  Icon_minitimeالأربعاء يوليو 13, 2011 2:04 pm من طرف زائر

» اخر اخبار الزمالك
حواااار رومااانسى اوى بين اتنين مخطوبين  Icon_minitimeالأربعاء يونيو 08, 2011 5:35 pm من طرف °•(BASEL)•°

» هنبدأ اول مواضيع السيرة النبويه بالتمهيد
حواااار رومااانسى اوى بين اتنين مخطوبين  Icon_minitimeالإثنين يونيو 06, 2011 6:11 am من طرف °•(BASEL)•°

» عظمة رسول الله مع أطفال غير المسلمين
حواااار رومااانسى اوى بين اتنين مخطوبين  Icon_minitimeالإثنين يونيو 06, 2011 6:08 am من طرف °•(BASEL)•°

» الاحتفال بالمولد النبوى الشريف
حواااار رومااانسى اوى بين اتنين مخطوبين  Icon_minitimeالإثنين يونيو 06, 2011 6:07 am من طرف °•(BASEL)•°

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
سحر العيون
حواااار رومااانسى اوى بين اتنين مخطوبين  Vote_rcapحواااار رومااانسى اوى بين اتنين مخطوبين  Voting_barحواااار رومااانسى اوى بين اتنين مخطوبين  Vote_lcap 
soma2010
حواااار رومااانسى اوى بين اتنين مخطوبين  Vote_rcapحواااار رومااانسى اوى بين اتنين مخطوبين  Voting_barحواااار رومااانسى اوى بين اتنين مخطوبين  Vote_lcap 
Admin
الساحر الاسود
بقايا جرح
نغمة حزينة
°•(BASEL)•°
مكسل اكتب اسمى
my heart
MOAMEN
Preview on Feedage: %D9%82%D9%84%D9%88%D8%A8-%D8%B5%D8%A7%D9%81%D9%8A%D9%87-%D8%AA%D9%86%D8%A7%D8%AF%D9%8A%D9%84%D9%83 Add to My Yahoo! قلوب صافيه تناديلك Add to Google! قلوب صافيه تناديلك Add to AOL! قلوب صافيه تناديلك Add to MSN قلوب صافيه تناديلك Add to Netvibes قلوب صافيه تناديلك
Subscribe in Pakeflakes قلوب صافيه تناديلك Subscribe in Bloglines قلوب صافيه تناديلك Add to Windows Live قلوب صافيه تناديلك iPing-it قلوب صافيه تناديلك Add to Feedage RSS Alerts قلوب صافيه تناديلك Add To Fwicki قلوب صافيه تناديلك
Add to Spoken to You قلوب صافيه تناديلك